Search
  • Suzanne Bruggeman

5 Tips om na je bevalling terug in shape te komen.

Je bent net bevallen, Gefeliciteerd! Maar de zwangerschap heeft wel zijn indruk op je lichaam nagelaten (zwaarder, bekken instabiliteit, etc). Je zou wel willen sporten, maar hoe dan? Je hebt nu een kleine bij je die je nodig heeft..

Heb ik 5 tips voor jou!


#1. Ga naar YouTube en zoek op “Home workout”.

Het is logisch dat je niet zomaar het huis uit kunt, maar wie houd je tegen om thuis oefeningen te doen. Er zijn zoveel oefeningen die je effectief kunt doen zonder dat je apparaten of gewichten nodig hebt. Ook voor het versterken van je bekken spieren goede oefeningen te vinden.


#2. Ga lekker wandelen.

Uiteraard als de fysieke gesteldheid dit toelaat. Maar een paar minuten in de buitenlucht is erg goed voor herstel. En met passend weer kan ukkie natuurlijk prima mee!


#3. Ga op je voeding letten.

Voeding is in het proces van afvallen het allerbelangrijkste. Dus die beschuit met muisjes mogen na een paar dagen naar de visite en jij gaat je weer richten op balans.


#4. Wel eens van online coaching gehoord?

Het vergt wat discipline, maar online is prima coaching te volgen. Training schema voor thuis, voeding advies en een moment in de week even sparren over hoe het gaat.


#5. Neem een Personal Trainer die bij jou thuis komt.

Geloof me, die zijn er. Even uurtje voor jezelf trainen, toch thuis maar wel een stok achter de deur.


61 views0 comments

Recent Posts

See All